Značka, budování značky v digitálním prostředí a návrh kampaně pro Nike
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Značka, budování značky v digitálním prostředí a návrh kampaně pro Nike |
| Autor: |
Pobjecký, Juraj
|
| Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
|
Abstrakt:
|
Práca pojednáva o značke, jej vývoji, funkciách, zásadách budovania, hodnote, analýze a spôsobe merania. Cieľom teoretickej časti je vymedzenie teoretického rámca problematiky značky a jej vplyvu. Súčasťou práce je pomenovanie zmien v budovaní značky príchodom digitálnych médií a technológií. Rešerš poznatkov je aplikovaný pri analýze pre značku Nike, bližšie produktovej rade Nike Sportswear. Na základe analýzy je v projektovej časti spracovaný kreatívny návrh budovania značky Nike v digitálnom prostredí. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19257
|
|
Datum:
|
2011-10-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
26963
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet