Marketingový plán firmy v pohostinství s důrazem na komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán firmy v pohostinství s důrazem na komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán firmy v pohostinství s důrazem na komunikaci
Autor: Hejlová, Dominika
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje tématice budování marketingového plánu a celkové jednotné komunikační strategie a filosofie malého podniku v pohostinství. Práce v teoretické části popisuje možnosti marketingu a strategie ve službách. Věnuje se specifikům malých podniků v pohostinství, trendům, jakož i možnostem a limitům jejich marketingových a komunikačních aktivit. V praktické části, na zvoleném příkladu, analýzám potřebným k efektivnímu strategickému plánování (SWOT analýza, Porterova analýza, Mapa tržního bojiště). V projektové části pak na základě výsledků provedených analýz, návrhu marketingového a komunikačního plánu pro zvolený subjekt na vymezené období. Závěr popisuje a zobecňuje možnosti a limity vyplývající z celé práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19290
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 26390


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hejlová_2012_dp.pdf 1.816Mb PDF Zobrazit/otevřít
hejlová_2012_vp.zip 116.7Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
hejlová_2012_op.doc 117.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet