Marketingový plán firmy v pohostinství s důrazem na komunikaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán firmy v pohostinství s důrazem na komunikaci |
Autor: |
Hejlová, Dominika
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se věnuje tématice budování marketingového plánu a celkové jednotné komunikační strategie a filosofie malého podniku v pohostinství. Práce v teoretické části popisuje možnosti marketingu a strategie ve službách. Věnuje se specifikům malých podniků v pohostinství, trendům, jakož i možnostem a limitům jejich marketingových a komunikačních aktivit. V praktické části, na zvoleném příkladu, analýzám potřebným k efektivnímu strategickému plánování (SWOT analýza, Porterova analýza, Mapa tržního bojiště). V projektové části pak na základě výsledků provedených analýz, návrhu marketingového a komunikačního plánu pro zvolený subjekt na vymezené období. Závěr popisuje a zobecňuje možnosti a limity vyplývající z celé práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19290
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
26390
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet