Marketingový plán firmy v pohostinství s důrazem na komunikaci
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový plán firmy v pohostinství s důrazem na komunikaci |
Author: |
Hejlová, Dominika
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Diplomová práce se věnuje tématice budování marketingového plánu a celkové jednotné komunikační strategie a filosofie malého podniku v pohostinství. Práce v teoretické části popisuje možnosti marketingu a strategie ve službách. Věnuje se specifikům malých podniků v pohostinství, trendům, jakož i možnostem a limitům jejich marketingových a komunikačních aktivit. V praktické části, na zvoleném příkladu, analýzám potřebným k efektivnímu strategickému plánování (SWOT analýza, Porterova analýza, Mapa tržního bojiště). V projektové části pak na základě výsledků provedených analýz, návrhu marketingového a komunikačního plánu pro zvolený subjekt na vymezené období. Závěr popisuje a zobecňuje možnosti a limity vyplývající z celé práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19290
|
Date:
|
2011-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
26390
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account