Spokojenost zákazníků čerpací stanice Těšetice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spokojenost zákazníků čerpací stanice Těšetice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Botková, Aneta
dc.date.accessioned 2013-10-04T06:56:28Z
dc.date.available 2013-10-04T06:56:28Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19295
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků Čerpací stanice Těšetice. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části uvádím na základě rešerše literatury poznatky o zákaznících, zaměstnancích, spokojenosti zákazníků a službách. Také uvádím informace o merchandisingu a konkurenci. V praktické části představuji historii a současnost firmy, provádím SWOT analýzu a analýzu konkurence a nakonec analyzuji průzkum spokojenosti zákazníků. Závěrem navrhuji doporučení, která by měla pomoci ke zvýšení spokojenosti zákazníků. cs
dc.format 70 s. (74 617 znaků) cs
dc.format.extent 1623836 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject prodejce cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject služby cs
dc.subject customer en
dc.subject satisfaction of customers en
dc.subject employees en
dc.subject seller en
dc.subject retail en
dc.subject services en
dc.title Spokojenost zákazníků čerpací stanice Těšetice cs
dc.title.alternative Satisfaction of Customers of the Těšetice Petrol Station en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zavřelová, Veronika
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on a survey of satisfaction of customers of the petrol station Těšětice. The thesis is divided in two parts, theoretical and practical. In the theoretical part I present findings about customers, employees, satisfaction of customers and services, based on research in relevant literature. I also present information about merchandising and competition. In the analytical part I introduce the past and present of the firm, I carry out SWOT analysis and competition analysis and finally I analyze the survey of satisfaction of the customers. In the end I propose recommendations which should help to enhance the satisfaction of customers. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 25949
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-03


Files in this item

Files Size Format View
botková_2012_bp.pdf 1.548Mb PDF View/Open
botková_2012_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
botková_2012_op.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account