The Project of Austrian Market Penetration by the Slovenian Fashion House Mura with a New Business Orientation and Marketing Strategy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

The Project of Austrian Market Penetration by the Slovenian Fashion House Mura with a New Business Orientation and Marketing Strategy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: The Project of Austrian Market Penetration by the Slovenian Fashion House Mura with a New Business Orientation and Marketing Strategy
Autor: Simić, Dragan
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Módní průmysl je jedním z největších hospodářských odvětví a ukázalo se, že roste ještě rychlejším tempem. Pravidelně ovlivňuje lidi a to ne pouze v tom, jaké oblečení nosí, ale i v tom, jakým životním stylem žijí. Pro firmu Mura, dříve jednoho z největších módních domů v Evropě, je klíčovým zájmem rozvíjet své podnikání. Z tohoto důvodu bude strategie hrát nejdůležitější roli v tak rychle se měnícím prostředí, jako je to dnešní. Tato studie a projekt si klade za cíl nastínit specifika odvětví módního průmyslu a určit jeho jednoznačnou obchodní nedostatečnost a na základě zjištění vytvořit nové obchodní moduly. Zaměřuje se na strategické aspekty a orientaci, která povede k obchodnímu návrhu proniknutí na trh za účelem znovuobnovení obchodního úspěchu, kterého firma Mura již jednou dosáhla. Práce navíc odhaluje potenciál projektu, specifické překážky a další specifika projektu prostřednictvím různých analýz.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19301
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 24427


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
simić_2012_dp.pdf 2.427Mb PDF Zobrazit/otevřít
simić_2012_vp.doc 45Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
simić_2012_op.pdf 479.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet