Projekt marketingovej komunikacie v organizácii Kysucké pekárne, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingovej komunikacie v organizácii Kysucké pekárne, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingovej komunikacie v organizácii Kysucké pekárne, a.s.
Autor: Mariňák, Róbert
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Diplomová práce zpracována na téma "Projekt marketingové komunikace v organizaci Kysucké pekárne, a.s. "se zabývá problematikou komunikačního procesu organizace na-venek. Jedna se o velmi důležitou součást marketingového mixu společnosti. Práce je roz-dělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá charakteristi-kou pojmu komunikace, procesem a nástroji komunikace. Praktická v první části popisuje současný stav v organizaci, průzkum spokojenosti zákazníků se značkou a jejími produkty, analyzuje marketingové komunikační nástroje využívány organizaci. Analýza spokojenosti byla provedena pomocí dotazníkového šetření. Druhá část řeší projekt marketingové ko-munikace pro danou společnost. V závěru projektu jsou zhodnocena časová, nákladová a riziková stránka. Cílem práce je zjistit, popsat současný stav a navrhnout nová řešení a změny, které zvýší úroveň komunikace v dané firmě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19311
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 23959


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mariňák_2012_dp.pdf 2.927Mb PDF Zobrazit/otevřít
mariňák_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mariňák_2012_op.pdf 907.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet