Projekt marketingové komunikace skupiny firem Vodateam

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace skupiny firem Vodateam

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace skupiny firem Vodateam
Autor: Turečková, Debora
Vedoucí: Pospíšil, Jan
Abstrakt: Práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace firem skupiny Vodateam. Zabývá se analýzou současných nástrojů, analýzou konkurence a SWOT analýzou. Součástí práce je provedení výzkumné sondy za účelem zjištění konkurenčních výhod firem. V rámci diplomové práce je na základě provedených analýz vypracován projekt zlepšení marketingové komunikace s ohledem na komunikaci na Internetu. Praktická část vychází z analytické, která se zabývá shrnutím klasické marketingové komunikace, jejím vývojem v oblasti Internetu a její přeměnou do podoby Internetové marketingové komunikace se zohledněním nových trendů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19321
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 23985


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
turečková_2012_dp.pdf 3.050Mb PDF Zobrazit/otevřít
turečková_2012_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
turečková_2012_op.pdf 156.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet