Mediální analýza značky Kofola

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Mediální analýza značky Kofola

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mediální analýza značky Kofola
Autor: Wunschová, Vladimíra
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá publicitou značky Kofola a výstupem jsou výsledky kvali-tativního výzkumu vnímání značky a analýza vybraných medií. V teoretické části práce se zaměřím na vysvětlení pojmů ? značka, publicita, mediální analý-za a kvalitativní výzkum. V praktické části se budu věnovat popisu značky Kofola, historii značky, vývoji loga, kvalitativnímu výzkumu pomocí individuálního rozhovoru a focus group na téma vnímání značky a publicity a mediální analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19322
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 26112


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
wunschová_2012_bp.pdf 2.586Mb PDF Zobrazit/otevřít
wunschová_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
wunschová_2012_op.doc 154Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet