Marketingová komunikace ve vztahu k segmentu seniorů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace ve vztahu k segmentu seniorů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace ve vztahu k segmentu seniorů
Autor: Pavlečka, Martin
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na segment seniorů ve vztahu k marketingovým komunikacím. Sleduje segmentační principy a formy. Definuje specifika segmentu v důsledku věku cílové skupiny a demografických změn společnosti. Zabývá se vztahem spotřebitelského chování a reklamy. Na základě analýzy zkoumá komerční komunikaci pro starší zákazníky z hlediska formy a struktury. Pomocí provedeného výzkumu má cíl stanovit, jaké jsou základní faktory pro přijetí komerční komunikace. Projektová část je zaměřena na současnou situaci na trhu nákupního centra a navrhuje koncepci marketingové komunikace určené pro cílovou skupinu seniorů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19346
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26287


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pavlečka_2012_dp.pdf 15.77Mb PDF Zobrazit/otevřít
pavlečka_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pavlečka_2012_op.doc 146.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet