Vyhodnocení analýzy značky a kroky vedoucí k posílení značky OEZ s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vyhodnocení analýzy značky a kroky vedoucí k posílení značky OEZ s.r.o. |
Autor: |
Hermann, Tomáš
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Značka se během minulého století stala jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů a na dnešních světových trzích má obrovský vliv a významně ovlivňuje nákupní rozhodování každého z nás. To vše bezesporu platí pro spotřebitelské trhy, ale jak se značka buduje v prostředí business to business? Právě tímto problémem se budu zabývat v této práci. Z prostředí světových značek jako Marlboro či Nokia se přesuneme do českého prostředí a to konkrétně na elektrotechnický průmyslový trh. Cílem této práce je na základě marketingového výzkumu image značky OEZ a následné analýzy navrhnout možné kroky ke komunikaci korporátní značky, které by OEZ prezentovaly jako leadera trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1935
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
2667
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet