Vyhodnocení analýzy značky a kroky vedoucí k posílení značky OEZ s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vyhodnocení analýzy značky a kroky vedoucí k posílení značky OEZ s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vyhodnocení analýzy značky a kroky vedoucí k posílení značky OEZ s.r.o.
Autor: Hermann, Tomáš
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Značka se během minulého století stala jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů a na dnešních světových trzích má obrovský vliv a významně ovlivňuje nákupní rozhodování každého z nás. To vše bezesporu platí pro spotřebitelské trhy, ale jak se značka buduje v prostředí business to business? Právě tímto problémem se budu zabývat v této práci. Z prostředí světových značek jako Marlboro či Nokia se přesuneme do českého prostředí a to konkrétně na elektrotechnický průmyslový trh. Cílem této práce je na základě marketingového výzkumu image značky OEZ a následné analýzy navrhnout možné kroky ke komunikaci korporátní značky, které by OEZ prezentovaly jako leadera trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1935
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2667


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hermann_2006_bp.pdfZablokované 1.161Mb PDF
hermann_2006_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hermann_2006_op.doc 62.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet