Projekt marketingové komunikace v příspěvkové organizaci Centrum poradenství pro rodinné a partnerské vztahy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace v příspěvkové organizaci Centrum poradenství pro rodinné a partnerské vztahy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace v příspěvkové organizaci Centrum poradenství pro rodinné a partnerské vztahy
Autor: Tkadlčíková, Lenka
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací příspěvkové organizace Centrum poradenství pro rodinné a partnerské vztahy. Praktická část je rozdělena do dvou bloků. Nejprve je v analytické části zpracována analýza současného stavu marketingové komunikace organizace, její součástí je SWOT a STEP analýza. Rovněž je proveden marketingový výzkum zabývající se průzkumem povědomí veřejnosti o organizaci. V projektové části diplomové práce je na základě výsledků analytické části navržen projekt marketingové komunikace organizace. Ten je podroben rizikové, časové a nákladové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19375
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 24014


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tkadlčíková_2012_dp.pdf 5.420Mb PDF Zobrazit/otevřít
tkadlčíková_2012_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tkadlčíková_2012_op.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet