Marketingové komunikace Městského divadla Zlín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace Městského divadla Zlín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace Městského divadla Zlín
Autor: Svízelová, Kamila
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu divadla. V první části se věnuje základním teoretickým poznatkům z této oblasti. Ve druhé části analyzuje současný marketingový mix a marketingové komunikace Městského divadla Zlín, dále pak analyzuje marketingový průzkum provedený mezi studenty UTB. Cílem práce je zjištění, zda tato instituce efektivně využívá potenciál marketingových komunikací a zda dostatečně komu-nikuje s vybranou cílovou skupinou - studenty Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. V závěru práce je také představen stručný nástin možností změn v marketingových komu-nikací vybraného divadla.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19401
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 26026


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
svízelová_2012_bp.pdf 2.154Mb PDF Zobrazit/otevřít
svízelová_2012_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
svízelová_2012_op.doc 94.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet