Fashionblog ako moderný propagačný prostriedok

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Fashionblog ako moderný propagačný prostriedok

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Fashionblog ako moderný propagačný prostriedok
Autor: Cíbiková, Natália
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Bakalárska práca je zameraná na skúmanie propagácie rôznych značiek na fashion blogoch v Českej (a slovenskej) republike a tiež skúmaniu, ako na takúto propagáciu rea-gujú čitatelia týchto blogov. Teoretická časť obsahuje informácie o vzniku internetu, marketingovom mixe a komunikačnom mixe na internete, blogoch, ich vzniku a definovaniu pojmu. Praktická časť sa prináša informácie o jednotlivých spoluprácach medzi blogermi a značkami a taktiež výsledky dotazníkového šetrenia medzi čitateľmi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19435
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 25961


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
cíbiková_2012_bp.pdf 4.018Mb PDF Zobrazit/otevřít
cíbiková_2012_vp.doc 147.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
cíbiková_2012_op.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet