Strategický plán neziskové organizace se zaměřením na marketingovou komunikaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Strategický plán neziskové organizace se zaměřením na marketingovou komunikaci |
| Autor: |
Pivoňková, Kateřina
|
| Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce stanovuje strategický plán zlínské pobočky občanského sdružení Naděje. V teoretické části se věnuje principům strategického plánování v neziskových organizacích. Praktická část rozvádí analýzy vnějšího a vnitřního prostředí dané organizace a analýzu jejího komunikačního marketingového mixu. V projektové části je stanoven strategický plán organizace, podrobněji zpracovaný v části týkající se komunikace. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19438
|
|
Datum:
|
2011-10-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Řízení netržních a sociálních služeb |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
26908
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet