Strategický plán neziskové organizace se zaměřením na marketingovou komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategický plán neziskové organizace se zaměřením na marketingovou komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategický plán neziskové organizace se zaměřením na marketingovou komunikaci
Autor: Pivoňková, Kateřina
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce stanovuje strategický plán zlínské pobočky občanského sdružení Naděje. V teoretické části se věnuje principům strategického plánování v neziskových organizacích. Praktická část rozvádí analýzy vnějšího a vnitřního prostředí dané organizace a analýzu jejího komunikačního marketingového mixu. V projektové části je stanoven strategický plán organizace, podrobněji zpracovaný v části týkající se komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19438
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Řízení netržních a sociálních služeb
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26908


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pivoňková_2012_dp.pdf 1.472Mb PDF Zobrazit/otevřít
pivoňková_2012_vp.doc 143.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pivoňková_2012_op.doc 118Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet