Franchisingový systém BARUM
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Heger, Libor
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T00:33:45Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T00:33:45Z |
|
dc.date.issued |
2006-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1943
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce Franchisingový systém BARUM popisuje a analyzuje distribuční a prodejní kanál nazývaný franchising. Jedná se o moderní formu podnikání, která se už dlouhou dobu osvědčuje ve vyspělých státech světa. Účelem franchisingu je využít výhod spojených s vlastnictvím malého podniku s výhodami podnikání ve velkém. V teoretické části je proveden rozbor literárních poznatků. Druhá část, praktická, se zabývá analýzou Franchisingového systému BARUM, jeho silnými a slabými stránkami, výhodami a nevýhodami pro firmu Barum Continental a jeho obchodní partnery. |
cs |
dc.format |
60 |
cs |
dc.format.extent |
2838748 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.subject |
Franchising
|
cs |
dc.subject |
franchisant
|
cs |
dc.subject |
franchisor
|
cs |
dc.subject |
franchisingová smlouva
|
cs |
dc.subject |
Franchising
|
en |
dc.subject |
franchisee
|
en |
dc.subject |
franchisor
|
en |
dc.subject |
franchise contract
|
en |
dc.title |
Franchisingový systém BARUM |
cs |
dc.title.alternative |
Franchising system BARUM |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mahdalík, Vít |
|
dc.date.accepted |
2006-01-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor work Franchising system BARUM describes and analyses distribution and sales channel called Franchisng. Franchising is a modern form of business approach which has been used in many countries world wide. The main goal is to exploit advantages of an ownership of small enterprise with the advantages of partnership with large corporations. I analysed literal information in the theoretical part of my work. The second part, the practical one, tries to get detailed picture of Franchising system BARUM with focus on strengths and weaknesses, advantages and disadvantages for Barum Continental and their business partners. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2174
|
|
dc.date.assigned |
2005-10-14 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam