Marketingová inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a.s.
Autor: Gembalová, Regina
Vedoucí: Štefánek, Radoslav
Abstrakt: Předložená diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingové inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a.s. První část vytyčuje teoretický rámec použitý pro realizaci marketingové inovace. V analytické části jsou provedeny kvantitativní i kvalitativní šetření zaměřené na tržní situaci kolem koncového zákazníka. Poznatky získané šetřením jsou detailně analyzovány a do značné míry využity v realizační části. Výsledkem je komplexní produktový balíček šitý na míru preferencím spotřebitele, tzn studenta a doporučení v rámci řízení marketingových inovací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19445
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 23947


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
gembalová_2012_dp.pdf 32.37Mb PDF Zobrazit/otevřít
gembalová_2012_vp.pdf 2.046Mb PDF Zobrazit/otevřít
gembalová_2012_op.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet