Efektivní stopáž rozhlasových reklamních spotů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Efektivní stopáž rozhlasových reklamních spotů |
Author: |
Bělohlávek, Roman
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá délkou, poměrem kreativity a tvrdého obchodního sdělení a s tím spojenou efektivitou rozhlasových reklamních spotů. V této oblasti stále přetrvávají polemiky, jak na straně jednotlivých rádií, tak i mediálních agentur a jednotlivých odborníků z reklamní branže. Cílem této práce je za pomoci výzkumných otázek v hloubkových rozhovorech, které vyjadřují názory odborníků přímo z rozhlasu, i mimo rozhlas, nastínit a rozklíčovat současný stav i budoucnost a budoucí vývoj v oblasti tvorby, výroby a využití rozhlasových spotů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19457
|
Date:
|
2011-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
26044
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account