Efektivní stopáž rozhlasových reklamních spotů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivní stopáž rozhlasových reklamních spotů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivní stopáž rozhlasových reklamních spotů
Autor: Bělohlávek, Roman
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá délkou, poměrem kreativity a tvrdého obchodního sdělení a s tím spojenou efektivitou rozhlasových reklamních spotů. V této oblasti stále přetrvávají polemiky, jak na straně jednotlivých rádií, tak i mediálních agentur a jednotlivých odborníků z reklamní branže. Cílem této práce je za pomoci výzkumných otázek v hloubkových rozhovorech, které vyjadřují názory odborníků přímo z rozhlasu, i mimo rozhlas, nastínit a rozklíčovat současný stav i budoucnost a budoucí vývoj v oblasti tvorby, výroby a využití rozhlasových spotů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19457
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 26044


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bělohlávek_2012_bp.pdf 986.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
bělohlávek_2012_vp.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bělohlávek_2012_op.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet