Direct marketing a jeho efektivita Analýza zpracování DM kampaní České spořitelny

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Direct marketing a jeho efektivita Analýza zpracování DM kampaní České spořitelny

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Direct marketing a jeho efektivita Analýza zpracování DM kampaní České spořitelny
Autor: Strachotová, Petra
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Tato práce pojednává o direkt marketingu a jeho postavení v komunikačním mixu a vysvět-luje jeho odlišnosti od masové reklamy. Dále se práce specializuje na direkt marketing ve finančním sektoru a představuje v tomto odvětví jeho hlavní parametry, nástroje a principy. Bakalářská práce dále analyzuje jednotlivé fáze procesu zpracování DM kampaní v subjektu z finančního sektoru. Práce si klade za cíl navrhnout efektivní řešení a doporučení na zkvalitnění sub-procesů v rámci jednotlivých fází a zároveň celého procesu zpracování kampaní v daném subjektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19476
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 26097


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
strachotová_2012_bp.pdf 715.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
strachotová_2012_vp.pdf 370.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
strachotová_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet