Propagace organizace v oblasti náboženství

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Propagace organizace v oblasti náboženství

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Propagace organizace v oblasti náboženství
Autor: Pálková, Tereza
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato práce se zabývá tématem církevních restitucí a úlohou komunikace římskokatolické církve, jakožto nejdůležitějšího aktéra celého problému, v nich. Pomocí teoretických východisek má přiblížit kořeny církevních restitucí a všechnu kontro-verzi s nimi spojenou, vytyčit alespoň zčásti možnosti marketingu, aplikovaného na nábo-ženskou organizaci. Snaží se najít konkrétní osobu, která je v hierarchii římskokatolické církve za komunikaci zodpovědná. Pomocí zvolených kritérií je poté zkoumáno, do jaké míry je celé téma zpolitizováno a odvedeno od náboženského poselství, které by římskokatolická církev, jakožto náboženská organizace, měla zastávat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19511
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 26020


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pálková_2012_bp.pdf 1.920Mb PDF Zobrazit/otevřít
pálková_2012_vp.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pálková_2012_op.doc 134Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet