Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Daniel, Matej
dc.date.accessioned 2013-10-04T10:05:53Z
dc.date.available 2013-10-04T10:05:53Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19517
dc.description.abstract Bakalářská práce zkoumá příčiny, příklady a účinky filmových žánrů v audio vizuálních propagačních prostředcích. Teoretická část popisuje reklamu, znaky filmu a filmové žánry. Praktická část obsahuje konkrétní příklady hlavních typů spolu s výzkumem sledující účinky filmových žánrů. Závěr přináší praktické doporučení pro zásady využití žánrů a potvrzuje intenzitu spojení a inspiraci filmovými žánry v propagačních sděleních. cs
dc.format 66 s. (110 093 znaků v. mezer) cs
dc.format.extent 2431389 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject audiovizuální propagační prostředky cs
dc.subject reklama cs
dc.subject film cs
dc.subject filmový žánr cs
dc.subject audio-visual commercials en
dc.subject advertising en
dc.subject movie en
dc.subject movie genre en
dc.title Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků cs
dc.title.alternative Film Genre Signs and their Use in Creating Audiovisual Commercials en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis investigates the causes, effects and examples of film genres of audio visual promotional commercials. The theoretical part describes the advertising, movie signs and genres. The practical part contains examples of the main types, along with research on the effects of film genres. The conclusion provides practical recommendations for use of movie genres and confirms the connection strength and inspiration in the movie genres of commercials. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26049
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
daniel_2012_bp.pdf 2.318Mb PDF View/Open
daniel_2012_vp.doc 156.5Kb Microsoft Word View/Open
daniel_2012_op.doc 155.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account