Sociální marketing v boji proti dětské obezitě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální marketing v boji proti dětské obezitě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální marketing v boji proti dětské obezitě
Autor: Szanyová, Klára
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Diplomová práce na téma Sociální marketing v boji proti dětské obezitě je, jak už sám její název napovídá, zaměřena na sociální marketingové kampaně věnující se problému dětské obezity. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů souvisejících s tématem, jako sociální marketing, sociální reklama, obezita či etika. Praktická část v první řadě analyzuje v současnosti nejvýraznější sociální marketingové kampaně, a to zahraniční i české. V druhé řadě praktická část seznamuje čtenáře s výsledky expertních rozhovorů, data získaná z rozhovorů s experty jsou zde přehledně interpretována. Projektem je pak sociální marketingová kampaň, jejímž cílem je zvýšit informovanost veřejnosti o problému dětské obezity a navrhnout primární cílové skupině, rodičům, možná řešení problému. Plán projektu využívá informace získané jak z analýzy jednotlivých kampaní, tak z informací získaných od expertů v oboru dětské obezity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19525
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26462


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
szanyová_2012_dp.pdf 2.185Mb PDF Zobrazit/otevřít
szanyová_2012_vp.doc 144.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
szanyová_2012_op.doc 117.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet