Děti jako cílová skupina mediální persvaze

DSpace Repository

Language: English čeština 

Děti jako cílová skupina mediální persvaze

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Junková, Alice
dc.date.accessioned 2013-10-04T10:27:46Z
dc.date.available 2013-10-04T10:27:46Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19542
dc.description.abstract Bakalářská práce si klade za cíl analyzovat marketingové komunikace pásma Animáček, nalézt v nich persvazivní prvky a pomocí výzkumu prokázat jejich vliv na cílovou skupinu děti ve věku 5-6 let. Zkoumá rovněž penetraci pořadu Animáček reklamou. Teoretická část obsahuje kritickou rešerši odborné literatury u nosných témat: televizní vysílání, persvaze a účinky médií, marketingové komunikace, dětské diváctví. Praktická část se soustřeďuje na verifikaci formulovaných hypotéz. Jsou užity kvantitativní i kvalitativní metody výzkumu, jejichž výsledkem je analýza marketingových komunikací pásma Animáček, kvantitativní analýza reklamy tohoto pořadu a realizovaná výzkumná sonda ve zkoumané cílové skupině. cs
dc.format 105 s. (146 152 znaky). cs
dc.format.extent 3552119 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject televizní vysílání cs
dc.subject persvaze cs
dc.subject účinky médií cs
dc.subject dětské diváctví cs
dc.subject mediální výchova cs
dc.subject ochrana diváka cs
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject psychologie reklamy cs
dc.subject analýza marketingových komunikací cs
dc.subject kvantitativní analýza cs
dc.subject výzkumná sonda cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject TV broadcasting en
dc.subject persuasion en
dc.subject media effects en
dc.subject children's spectatorship en
dc.subject media education en
dc.subject protection of the audience en
dc.subject TV advertising en
dc.subject psychology of advertising en
dc.subject marketing communications analysis en
dc.subject quantitative analysis en
dc.subject research probe en
dc.title Děti jako cílová skupina mediální persvaze cs
dc.title.alternative Children as a Target Group of Media Persuasion en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2012-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis puts itself the target to analyze the marketing communications of the "Animáček" children's TV show, and to find persuasive elements in them, and through research to demonstrate their impact on the target group of children aged 5-6 years. It also examines an advertising penetration of the the Animáček show. The theoretical part contains a critical research of skilled literature on key topics: television, persuasion and media effects, marketing communications, children's spectatorship. The practical part is focused on verifying of formulated hypotheses. They are used both quantitative and qualitative research methods, resulting in the analysis of marketing communications of Animáček show, quantitative analysis of advertising in this show, and implementation of a research probe in the exami-ned target group. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26059
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
junková_2012_bp.pdf 3.387Mb PDF View/Open
junková_2012_vp.doc 149Kb Microsoft Word View/Open
junková_2012_op.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account