Advergaming in the Czech Republic

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Advergaming in the Czech Republic

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Advergaming in the Czech Republic
Autor: Velikovský, Petr
Vedoucí: Horáková, Monika
Abstrakt: Obsahem této bakalářské práce je zmapování situace Advergamingu v České republice. V teoretické části práce je zpracována problematika týkající se advergamingu, jeho rozdělení, dále je pozornost zaměřena i na advergaming v České republice. Poté je blíže popsán průběh proměny a růstu advergamingu ve 21. století. V poslední části teorie je zpracována problematika týkající se role a využití advergamingu na sociálních sítích. Praktická část je zaměřena na analýzu postojů uživatelů sociálních sítí vůči advergamingu. Tato analýza je provedena na základě průzkumu trhu pomocí dotazníku. Praktická část je zakončena doporučeními firmám, které hodlají využít Advergaming jako marketingový nástroj na sociálních sítích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19626
Datum: 2011-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 24128


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
velikovský_2012_bp.pdf 2.677Mb PDF Zobrazit/otevřít
velikovský_2012_vp.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
velikovský_2012_op.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet