Sociálně pedagogické aspekty Waldorfské školy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociálně pedagogické aspekty Waldorfské školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociálně pedagogické aspekty Waldorfské školy
Autor: Maryšlerová, Monika
Vedoucí: Fejová, Ludmila
Abstrakt: Bakalářská práce ?Sociálně pedagogické aspekty Waldorfské školy" podává ucelený náhled na waldorfskou pedagogiku. V teoretické části se zabývám popisem historie a charakteristikou waldorfské školy. Podrobněji jsou popsány výchovně vzdělávací cíle, rámcový vzdělávací program, specifika práce waldorfských učitelů, spolupráce rodičů se školou, aspekty výchovy pro multikulturní společnost, aspekty výchovy ke zdravému životnímu stylu, sociálně výchovné působení v prevenci a aspekty výchovy waldorfské pedagogiky k životnímu prostředí. Praktická část vychází z dotazníkového šetření, které bylo realizováno mezi rodiči žáků dvou tříd Waldorfské Základní školy a Mateřské školy v Brně. Cílem práce bylo popsat sociálně pedagogické aspekty Waldorfské školy s důrazem na spolupráci rodiny a školy. Tento cíl byl potvrzen oběma hypotézami.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19851
Datum: 2011-04-08
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Katedra pedagogiky
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 23610


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
maryšlerová_2012_bp.pdf 551.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
maryšlerová_2012_vp.doc 32Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
maryšlerová_2012_op.doc 29Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet