Komunikační strategie postprodukčního studia
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie postprodukčního studia |
Autor: |
Bajgarová, Lenka
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Hlavním tématem diplomové práce jsou marketingové komunikace českého postprodukčního studia, které se na českém trhu řadí mezi špičku v oblasti výroby filmových efektů. Český reklamní a filmový trh je omezený svou velikostí i počtem zákazníků, proto se vedení studia rozhodlo expandovat na evropské trhy. V teoretické části se věnuji problematice marketingových komunikací z oblasti služeb B2B a významu interkulturního marketingu pro mezipodnikovou komunikaci. Praktická část je věnována analýzám současné marketingové komunikace studia na českých i zahraničních trzích. Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu nové komunikační strategie, která osloví zákazníky postprodukcniho studia na německém trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1992
|
Datum:
|
2006-08-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.08.2013
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2699
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet