Rozdílné interpretace reklamních kampaní Benettonu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rozdílné interpretace reklamních kampaní Benettonu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rozdílné interpretace reklamních kampaní Benettonu
Autor: Zapletalová, Lucie
Vedoucí: Atcheson, Hana
Abstrakt: Teoretická část popisuje kulturní pozadí současné reklamy. Zabývá se kulturními aspekty, a rozdělením kultur podle Hofstedeho dimenzí národních kultur. Čtyři motivy Benetton kampaní jsou zkoumány: černá a bílá, láska a smrt, AIDS, a válka. Praktická část objasňuje příčiny a důvody kulturních rozdílností, a předvídá vývoj kulturních hodnot v budoucnosti. Zahrnut je názor Pavla Horňáka na etická stránku kampaní. Výzkum je zaměřen na pět zemí: Českou republiku, Finsko, Itálii, USA, a Čínu, s analýzou kulturních aspektů každé ze zemí. Dva cíle dotazníku byly stanoveny: první, jestli lidé reagují podle Hofstedeho dimenzí, a druhý, jestli se jejich postoj k rasismu opravdu změnil.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20034
Datum: 2011-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 24133


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zapletalová_2012_bp.pdf 2.169Mb PDF Zobrazit/otevřít
zapletalová_2012_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zapletalová_2012_op.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet