Means of Persuasion in British and American Printed Advertising

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Means of Persuasion in British and American Printed Advertising

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Means of Persuasion in British and American Printed Advertising
Autor: Dlabačová, Romana
Vedoucí: Drábková, Lenka
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analýza přesvědčovacích prostředků, které se v britské a americké tištěné inzerci používají k upoutání pozornosti čtenářů a k přesvědčení zákazníků o nákupu inzerovaného produktu či služby. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část definuje reklamu, její využití a dopady, přesvědčovací prostředky v marketingu, verbální a neverbální přesvědčovací prostředky a rozvržení jednotlivých prvků v inzerátu. Praktická část zkoumá britské a americké inzeráty a analyzuje přesvědčovací prostředky použité v těchto inzerátech.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20146
Datum: 2011-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 24054


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dlabačová_2012_bp.pdf 2.234Mb PDF Zobrazit/otevřít
dlabačová_2012_vp.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dlabačová_2012_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet