Current Trends in Business Presentations

DSpace Repository

Language: English čeština 

Current Trends in Business Presentations

Show simple item record

dc.contributor.advisor Atcheson, Hana
dc.contributor.author Konečná, Radana
dc.date.accessioned 2013-10-06T06:40:44Z
dc.date.available 2013-10-06T06:40:44Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20312
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce bylo popsat jednotlivé kroky a pokyny potřebné pro vytvoření úspěšně obchodní prezentace v souladu se současnými trendy. Na počátku teoretické části je krátce popsán veřejný projev, jeho historie a důležitost v současném světě. V druhé části se práce zabývá tvořením obchodní prezentace. Popisuje například analýzu publika, shromažďování materiálů, přípravu jednotlivých částí prezentace, přípravu vizuálních pomůcek a dává praktické rady jak úspěšně prezentovat, zbavit se při prezentování stresu a udržet pozornost publika. V praktické části jsou všechny tyto poznatky využity při tvoření prezentace pro konkrétní firmu. cs
dc.format 63 s. cs
dc.format.extent 3195178 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Veřejný projev cs
dc.subject prezentace cs
dc.subject mluvčí cs
dc.subject publikum cs
dc.subject vizuální pomůcky cs
dc.subject současné trendy cs
dc.subject řeč těla cs
dc.subject Public speaking en
dc.subject presentation en
dc.subject presenter en
dc.subject audience en
dc.subject visual aids en
dc.subject current trends en
dc.subject body language en
dc.title Current Trends in Business Presentations cs
dc.title.alternative Current Trends in Business Presentations en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Drábková, Lenka
dc.date.accepted 2012-06-12
dc.description.abstract-translated The goal of this bachelor thesis was to describe individual steps and instructions needed for creating a successful business presentation in accordance with current trends. Public speaking, its history and current importance are shortly described at the beginning of the theoretical part. The second part of the work deals with creating a business presentation. It describes, for instance, the analysis of audience, gathering of materials, preparation of individual parts of the presentation, preparation of visual aids and gives practical advices how to successfully present, avoid stress while presenting and how to keep the audience interested. All this knowledge is used for creating a presentation for a specific company in the practical part. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 24073
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2012-05-03
local.subject veřejné projevy cs
local.subject prezentace firmy cs
local.subject public speeches en
local.subject company presentation en


Files in this item

Files Size Format View
konečná_2012_bp.pdf 3.047Mb PDF View/Open
konečná_2012_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
konečná_2012_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account