internetový marketing v době krize

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

internetový marketing v době krize

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: internetový marketing v době krize
Autor: Dufek Michálková, Radka
Vedoucí: Řehoř, Antonín
Abstrakt: Diplomová práce na téma "Internetový marketing v době krize" definuje pojmy Internet, marketing a krize. Zaměřuje se na Internet jako komunikační fenomén posledních let. Analyzuje možnost využití Internetu v marketingové praxi s ohledem na turbulentní dobu změn. Popisuje jednotlivé internetové marketingové prostředky. Podnikům odhaluje nové možnosti v internetovém obchodování. Podrobně analyzuje situaci na trhu s obalovými materiály v ČR a srovnává zjištěné poznatky s italskými podniky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20421
Datum: 2011-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Skupina managementu a ekonomiky
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 29117


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dufek michálková_2013_dp.pdf 1.556Mb PDF Zobrazit/otevřít
dufek michálková_2013_vp.doc 32Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dufek michálková_2013_op.zip 17.56Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet