Marketing cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Čechy - SWOT analýza
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketing cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Čechy - SWOT analýza |
| Autor: |
Sudík, Ladislav
|
| Vedoucí: |
Gregarová, Magda
|
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je SWOT analýza marketingu cestovního ruchu na území turistického regionu Východní Čechy. Teoretická část se zabývá úlohou marketingu ve službách, definuje turistický ruch a rozdělení ČR na turistické regiony. Praktická část této práce se pokouší srozumitelně a v přiměřeném rozsahu analyzovat jednotlivé problémové okruhy a naznačit jejich další možné systémové řešení. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2044
|
|
Datum:
|
2006-05-15 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2687
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet