Marketing cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Čechy - SWOT analýza

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Čechy - SWOT analýza

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Čechy - SWOT analýza
Autor: Sudík, Ladislav
Vedoucí: Gregarová, Magda
Abstrakt: Cílem této práce je SWOT analýza marketingu cestovního ruchu na území turistického regionu Východní Čechy. Teoretická část se zabývá úlohou marketingu ve službách, definuje turistický ruch a rozdělení ČR na turistické regiony. Praktická část této práce se pokouší srozumitelně a v přiměřeném rozsahu analyzovat jednotlivé problémové okruhy a naznačit jejich další možné systémové řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2044
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2687


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sudík_2006_bp.pdfZablokované 2.426Mb PDF
sudík_2006_vp.doc 62.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sudík_2006_op.doc 59Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet