A Cross-Cultural Analysis of Fair Trade Marketing Strategies in the Czech Republic and the United Kingdom

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

A Cross-Cultural Analysis of Fair Trade Marketing Strategies in the Czech Republic and the United Kingdom

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: A Cross-Cultural Analysis of Fair Trade Marketing Strategies in the Czech Republic and the United Kingdom
Autor: Vojtíšková, Pavlína
Vedoucí: Voráčová, Kateřina
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá mezikulturní analýzou marketingových strategií fair trade v České republice a Velké Británii, kde se fair trade těší narůstajícímu úspěchu. Lidé se stále více začínají zajímat o původ výrobků a také o to za jakých podmínek byly vyrobeny. Ve Velké Británii se začal fair trade rozvíjet před více než šedesáti lety, a tak si za tu dobu dokázal získat pozornost a oblibu britských zákazníků. V České republice toto hnutí funguje necelých devět let a postupně se dostává do povědomí českých spotřebitelů. Teoretická část je věnována fair tradu a úvodu do teorie marketingu. V praktické části jsou popsány a porovnány marketingové strategie fair trade. Dále je praktická část doplněna o dotazníkové šetření. Cílem tohoto šetření bylo získat informace o tom jak čeští a britští studenti vnímají marketingové aktivity fair trade v jejich zemi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20468
Datum: 2012-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 30675


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vojtíšková_2013_bp.pdf 5.311Mb PDF Zobrazit/otevřít
vojtíšková_2013_vp.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vojtíšková_2013_op.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet