Komunikační strategie společnosti Skanska CZ a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie společnosti Skanska CZ a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie společnosti Skanska CZ a.s.
Autor: Šlachtová, Zuzana
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Péče o životní prostředí se stává velice aktuálním a diskutovaným tématem. Společnost Skanska, která je největší stavební společností v České republice, přijala v této oblasti řadu opatření a od roku 2005 je vztah k životnímu prostředí také hlavním tématem její komunikační strategie. V diplomové práci bylo demonstrováno, jakým způsobem je možné komunikační strategii zaměřenou na životní prostředí ve stavební firmě implementovat na jed-notlivé stávající prvky komunikačního mixu, a protože je Skanska společností nadnárodní, byla zde rovněž prokázána míra vlivu mateřské společnosti na interní a externí komunika-ci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2046
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2797


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šlachtová_2006_dp.pdfZablokované 2.789Mb PDF
šlachtová_2006_vp.doc 60Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šlachtová_2006_op.doc 105Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet