Postoje učitelů k nespolupracujícímu chování žáků druhého stupně základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoje učitelů k nespolupracujícímu chování žáků druhého stupně základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Včelařová, Hana
dc.contributor.author Janošová, Zuzana
dc.date.accessioned 2013-10-06T10:43:59Z
dc.date.available 2013-10-06T10:43:59Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20497
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na postoje učitelů k nespolupracujícímu chování žáků druhého stupně základní školy. Tvoří ji teoretická a praktická část. Teoretická část se zabývá obdobím dospívání, osobností učitele a vymezením pojmu nespolupracující chování a jeho nejčastějšími projevy. Praktickou část tvoří výzkum pomocí dotazníku pro učitele a výsledky výzkumu zaměřeného na postoje učitelů k nespolupracujícím žákům. cs
dc.format 84 s. (117 334 znaků). cs
dc.format.extent 2883855 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dospívání cs
dc.subject osobnost učitele cs
dc.subject nespolupracující chování cs
dc.subject rušivé nespolupracující chování cs
dc.subject nerušivé nespolupracující chování cs
dc.subject postoje cs
dc.subject adolescence en
dc.subject personality of a teacher en
dc.subject uncooperative behavior en
dc.subject disturbing uncooperative behavior en
dc.subject non-disturbing uncooperative behavior en
dc.subject attitudes en
dc.title Postoje učitelů k nespolupracujícímu chování žáků druhého stupně základní školy cs
dc.title.alternative Teachers' Attitudes Towards Non-Cooperative Behaviour in Pupils at Upper Primary School en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jurčíková, Jana
dc.date.accepted 2013-06-10
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the attitudes of teachers to non-cooperative behavior of pupils at upper primary school. It consists a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the period of growing up the personality of the teacher and the definition of the concept of non-cooperative behavior and its most common manifestations. The practical part consists a research made by using questionnaires for teachers and results of the research focused on the attitudes of teachers towards uncooperative students. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 32172
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-02
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject problémoví žáci cs
local.subject secondary school en
local.subject problem pupils en


Files in this item

Files Size Format View
janošová_2013_bp.pdf 2.750Mb PDF View/Open
janošová_2013_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
janošová_2013_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account