Význam průřezových témat (dle RVP ZV) v současném základním vzdělávání

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Význam průřezových témat (dle RVP ZV) v současném základním vzdělávání

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Význam průřezových témat (dle RVP ZV) v současném základním vzdělávání
Autor: Dvořáček, Antonín
Vedoucí: Tannenbergerová, Monika
Abstrakt: Tato práce je zaměřena na význam průřezových témat v rámci výchovně vzdělávacího procesu na našich základních školách. V úvodu popisuje historii a současný stav základního vzdělávání na našem území. Rovněž upozorňuje na osobnost pedagoga, jako základního socializačního činitele. Dále se věnuje základním kutikulárním dokumentům a jejich hlavním cílům. Primárně tato práce pojednává o obsahu jednotlivých průřezových témat tak, jak je stanoví Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. V závěru se práce věnuje provedenému výzkumu v oblasti multikulturní výchovy na základních školách a jeho vyhodnocení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20516
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Katedra pedagogiky
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 28601


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dvořáček_2013_bp.pdf 4.018Mb PDF Zobrazit/otevřít
dvořáček_2013_vp.doc 92.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dvořáček_2013_op.zip 14.36Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet