Role neformálního vzdělávání v podpoře rozvoje studentů sociální pedagogiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role neformálního vzdělávání v podpoře rozvoje studentů sociální pedagogiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Měrková, Veronika
dc.date.accessioned 2013-10-06T11:16:09Z
dc.date.available 2013-10-06T11:16:09Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20539
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá tématem neformálního vzdělávání. Pojednává o nefor-málním vzdělávání ve všech jeho rovinách, ale také o celoživotním učení, klíčových kompetencích a postojích. Z poznatků uvedených v teoretické části práce vychází část praktic-ká, jejichž cílem bylo zjistit postoje k neformálnímu vzdělávání u studentů sociální pedagogiky bakalářského stupně prezenční formy studia ve vztahu k ročníku jejich studia a bydlišti ve městě či na vesnici. cs
dc.format 86 s. cs
dc.format.extent 2900356 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject neformální vzdělávání cs
dc.subject informální učení cs
dc.subject formální vzdělávání cs
dc.subject klíčové kompetence cs
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject celoživotní učení cs
dc.subject non-formal education en
dc.subject informal learning en
dc.subject formal education en
dc.subject key competences en
dc.subject social pedagogy en
dc.subject lifelong learning en
dc.title Role neformálního vzdělávání v podpoře rozvoje studentů sociální pedagogiky cs
dc.title.alternative The Role of Non-formal Education in Supporting the Development of Social Pedagogy Students en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Szimethová, Monika
dc.date.accepted 2013-05-30
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the issue of non-formal education. It deals with non-formal education at all levels, but also on lifelong learning, key the competence and attitudes. The findings in the theoretical part of the thesis is based on practicaly, whose objective was to determine attitudes towards non-formal education for students of social pedagogy ba-chelor degree full-time study in relation to the year of study and place of residence in the city or the village. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 32156
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-24


Files in this item

Files Size Format View
měrková_2013_dp.pdf 2.765Mb PDF View/Open
měrková_2013_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
měrková_2013_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account