Marketingové prostředí Farní charity Rožnov pod Radhoštěm

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové prostředí Farní charity Rožnov pod Radhoštěm

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové prostředí Farní charity Rožnov pod Radhoštěm
Autor: Labudková, Eva
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je poskytnout popis struktury a marketingového prostředí nestátních neziskových organizací, zejména pak sdružení České katolické charity a konkrétně Farní charity Rožnov pod Radhoštěm. Práce zdůrazňuje klíčovou roli státní a veřejné správy, donátorů a veřejnosti. Jako informačních zdrojů využívá také oficiální zprávy vlády České republiky o stavu neziskového sektoru v republice a speciálně připraveného dotazníkového šetření veřejnosti města Rožnov pod Radhoštěm.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2064
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2631


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
labudková_2006_bp.pdf 1.744Mb PDF Zobrazit/otevřít
labudková_2006_vp.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
labudková_2006_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet