Kvalita poskytovaných služeb v nízkoprahovém zařízení T klub Doma ve Zlíně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Kvalita poskytovaných služeb v nízkoprahovém zařízení T klub Doma ve Zlíně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Kvalita poskytovaných služeb v nízkoprahovém zařízení T klub Doma ve Zlíně
Autor: Kvaková, Michaela
Vedoucí: Jurtíková, Michaela
Abstrakt: V bakalářské práci se věnujeme otázce, zdali jsou klienti nízkoprahového zařízení T klub DOMA ve Zlíně spokojeni s kvalitou poskytovaných služeb. Teoretická část je zaměřena na cíle, cílovou skupinu a metody práce s klientem v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež. Další oblastmi zájmu jsou životní situace, ve kterých se může klient nízkopraho-vého zařízení pro děti a mládež ocitnout. V neposlední řadě se zabýváme kvalitou posky-tovaných služeb a nejvíce modelem hodnocení: Standardy kvality sociálních služeb. V praktické části vyhodnocujeme výsledky kvantitativně orientovaného výzkumu. Výzkum byl proveden formou dotazníkového šetření, které zkoumaly spokojenost klientů s kvalitou poskytovaných služeb v nízkoprahovém zařízení T klub DOMA ve Zlíně a vzájemné vztahy mezi klienty a sociálními pracovníky zařízení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20716
Datum: 2012-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 31116


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kvaková_2013_bp.pdf 1.723Mb PDF Zobrazit/otevřít
kvaková_2013_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kvaková_2013_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet