Management network marketingu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Management network marketingu |
| Autor: |
Neubauerová, Liběna
|
| Vedoucí: |
Šigut, Zdeněk
|
|
Abstrakt:
|
V diplomové práci se zabývám managementem network marketingu. V teoretické části vypisuji pojmy, které se vztahují k tématu, uvádím rozličné definice a různá pojetí managementu, marketingu, firemní kultury, psychologie prodeje a verbální i nonverbální komunikace. V empirické části zkoumám na základě rozsáhlého dotazníkového šetření u dospělé populace vztah k přímému prodeji a network marketingu. Uvádím zde koncipování vlastního provedeného výzkumu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20769
|
|
Datum:
|
2011-11-30 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Skupina managementu a ekonomiky |
|
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
29145
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet