Analýza současných alternativních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza současných alternativních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tannenbergerová, Monika
dc.contributor.author Špatný, Pavel
dc.date.accessioned 2013-10-06T14:49:54Z
dc.date.available 2013-10-06T14:49:54Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20784
dc.description.abstract Bakalářská práce s názvem Analýza současných alternativních škol poskytuje přehled současných alternativních škol a alternativních programů na základních školách. V teoretické části se zabývám tzv. Bílou knihou a Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní i pro základní vzdělávání. Vysvětluji co je alternativní škola, její vznik, historii, funkce a vlastnosti alternativních škol, rozdíly mezi alternativní a tradiční školou. Na závěr teoretické části se zaměřuji na jednotlivé typy současných alternativních škol a alternativních programů, jejich původ, podstatu a cíle. Praktická část vychází z dotazníkového šetření, kde byly nejdříve stanoveny cíle výzkumu a formulace hypotéz. Cílem práce pak bylo především zjistit názory rodičů dětí v mateřských školách mezi alternativními typy a alternativními programy škol a standardní (běžnou) základní školou. Tyto cíle byly naplněny. cs
dc.format 63 s. cs
dc.format.extent 1411193 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Alternativní škola cs
dc.subject tradiční základní škola cs
dc.subject individuální přístup cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject svoboda cs
dc.subject samostatnost cs
dc.subject vzdělávací program cs
dc.subject Alternative school en
dc.subject traditional primary school en
dc.subject individual approach en
dc.subject cooperation en
dc.subject freedom en
dc.subject self-reliance en
dc.subject educational programme en
dc.title Analýza současných alternativních škol cs
dc.title.alternative Analysis of Contemporary Alternative Schools en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jašková, Vendula
dc.date.accepted 2013-06-06
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis entitled Analysis of Current Alternative Schools provides an overview of current alternative schools and alternative programmes in primary schools. In the theoretical part I deal with the White Paper and the Framework Educational Programme for pre-school and primary education. I explain the idea of alternative school, its origin, history, functions and characteristics, the differences between alternative and traditional schools. The end of the theoretical part is focused on different types of current alternative schools and alternative programmes, their origin, nature and goals. The practical part is based on a questionnaire survey and it begins with setting of the research objectives and hypotheses formulation. The main aim of the work was to ascertain the views of parents of children in nursery schools on alternative types of schools and their alternative programmes as well as on standard (common) primary schools. These objectives have been achieved. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 29298
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-05
local.subject alternativní školy cs
local.subject alternative schools en


Files in this item

Files Size Format View
špatný_2013_bp.pdf 1.345Mb PDF View/Open
špatný_2013_vp.doc 92Kb Microsoft Word View/Open
špatný_2013_op.zip 14.09Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account