Marketingová analýza vnitřního prostředí na UTB

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová analýza vnitřního prostředí na UTB

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová analýza vnitřního prostředí na UTB
Autor: Hluštíková, Alexandra
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Tématem mé diplomové práce je analýza vnitřního prostředí Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a jejich fakult. Analýzu jsem provedla na základě dotazníkového šetření, které probíhalo ve dvou etapách. První etapa byla zaměřena na zaměstnance UTB a druhá etapa byla zaměřena na v současnosti studující studenty. Soustředila jsem se především na úroveň mezilidských vztahů uvnitř fakult, vztahy pracovníků s vedením, spokojenost s materiálním prostředím, spokojenost s platovým ohodnocením U studentů jsem se zaměřila především na hodnocení studia, materiálního prostředí a na služby, které univerzita studentům poskytuje. Závěry výzkumné sondy poskytují informace o stavu vnitřního prostředí univerzity a mohly by pomoci managementu školy při jeho dalším rozhodování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2091
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2708


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hluštíková_2006_dp.pdf 658.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
hluštíková_2006_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hluštíková_2006_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet