Kompetence sociálního pedagoga na základních a středních školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kompetence sociálního pedagoga na základních a středních školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Machů, Eva
dc.contributor.author Vránová, Martina
dc.date.accessioned 2013-10-06T17:52:22Z
dc.date.available 2013-10-06T17:52:22Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20983
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá činností sociálního pedagoga v prostředí základních a středních škol a jeho kompetencemi potřebnými pro adekvátní vykonávání této práce. Informace podané v teoretické části představují východisko pro část praktickou. V rámci praktické části byla zjišťována míra využití různých kompetenčních oblastí sociálního pedagoga na základních a středních školách a také ve školách městských a venkovských. Pro realizaci výzkumu byl vytvořen vlastní dotazník, který byl rozeslán ředitelům škol. cs
dc.format 108 s. cs
dc.format.extent 2807946 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject sociální pedagog cs
dc.subject kompetence cs
dc.subject znalosti cs
dc.subject dovednosti cs
dc.subject schopnosti cs
dc.subject osobní vlastnosti cs
dc.subject škola cs
dc.subject social pedagogy en
dc.subject social pedagogue en
dc.subject competence en
dc.subject knowledges en
dc.subject skills en
dc.subject capacities en
dc.subject personal characteristics en
dc.subject school en
dc.title Kompetence sociálního pedagoga na základních a středních školách cs
dc.title.alternative Competence of a Social Pedagogue at Primary and Secondary Schools en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2013-05-29
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the activities of the social pedagogue in elementary and secondary schools and competences required for adequate performance of the work. Information given in the theoretical part givesnecessary informatio for the practical part. In the practical part utilization of different competence areas of social pedagogue in primary and secondary schools as well as schools in urban and rural areas was measured. For the realization of the research was developed its own questionnaire , which was sent to school principals. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 30408
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-04-25
local.subject sociální pedagogové cs
local.subject základní školy cs
local.subject střední školy cs
local.subject pedagogické kompetence cs
local.subject social educators en
local.subject elementary schools en
local.subject secondary schools en
local.subject pedagogical skills en


Files in this item

Files Size Format View
vránová_2013_dp.pdf 2.677Mb PDF View/Open
vránová_2013_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
vránová_2013_op.zip 15.41Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account