Identifikace vzdělávacích potřeb seniorů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace vzdělávacích potřeb seniorů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kalenda, Jan
dc.contributor.author Špaček, Roman
dc.date.accessioned 2013-10-06T17:58:50Z
dc.date.available 2013-10-06T17:58:50Z
dc.date.issued 2013-07-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20994
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na identifikace vzdělávacích potřeb seniorů, zejména v pobytových zařízeních pro tyto lidi. V teoretické části se zabýváme charakteristikou procesu stárnutí a stáří, vymezujeme zde také roli seniorů ve společnosti, péči o tyto lidi a jejich vzdělávací potřeby v dnešním světě. Praktickou část reprezentuje kvalitativní výzkum, podle kterého zjišťujeme, jak senioři interpretují své vzdělávací potřeby v rámci jejich života v pobytovém zařízení. Toto je také cílem naší práce. cs
dc.format 48 s. cs
dc.format.extent 1539727 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Vzdělávací potřeby cs
dc.subject senioři cs
dc.subject stárnutí cs
dc.subject stáří cs
dc.subject vzdělávání dospělých cs
dc.subject celoživotní vzdělávání cs
dc.subject Educational needs en
dc.subject seniors en
dc.subject maturing en
dc.subject old age en
dc.subject adult education en
dc.subject lifelong education en
dc.title Identifikace vzdělávacích potřeb seniorů cs
dc.title.alternative Identifications of Educational Needs in Senior en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jurčíková, Jana
dc.date.accepted 2013-09-09
dc.description.abstract-translated The topic of this bachelor thesis is focused on the identifications of educational needs in senior, mainly at homes for the eldery. In the theoretical part of this thesis we describe maturing and old age. We also mention position of seniors in this world, care for them and their educational needs. The practical part represents qualitative research that tries to determine how seniors interpret their educational needs during their lifes at home for the eldery. This is also the main goal of this bachelor thesis. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 32887
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-08-23
local.subject vzdělávání seniorů cs
local.subject older adult education en


Files in this item

Files Size Format View
špaček_2013_bp.pdf 1.468Mb PDF View/Open
špaček_2013_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
špaček_2013_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account