Vývoj a nové trendy v oblasti rozhlasového vysílání v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj a nové trendy v oblasti rozhlasového vysílání v ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Chocholoušová, Zdenka
dc.date.accessioned 2010-07-14T01:32:03Z
dc.date.available 2010-07-14T01:32:03Z
dc.date.issued 2006-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2099
dc.description.abstract Ambicí bakalářské práce je pomocí dostupných literárních zdrojů, odborných člán-ků a mediálních výzkumů vymezit teoretickou základnu pro definici rozhlasu coby součásti mediálního trhu České republiky. Analytická část se zabývá zpracováním vývoje a součas-nosti rozhlasového vysílání na pozadí jednoho z klíčových atributů úspěšnosti rozhlasu - na množství jeho posluchačů. Na základě odborných studií je dále přednesena vize budoucího rozvoje rozhlaso-vého vysílání v České republice se zaměřením na zahájení digitálního vysílání, možnou přeměnu spektra posluchačů vlivem nástupu těchto technologií a s tím spojenou novou metodologii výzkumů reklamy v tomto prostředí. cs
dc.format 78s. cs
dc.format.extent 990012 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject média cs
dc.subject rozhlas cs
dc.subject rozhlasový formát cs
dc.subject mediální výzkum cs
dc.subject posluchač cs
dc.subject poslechovost cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject reklama cs
dc.subject digitální vysílání cs
dc.subject medias en
dc.subject radio en
dc.subject radio format en
dc.subject media research en
dc.subject listener en
dc.subject radio listening en
dc.subject target group en
dc.subject advertisement en
dc.subject digital broadcasting en
dc.title Vývoj a nové trendy v oblasti rozhlasového vysílání v ČR cs
dc.title.alternative The radio broadcasting evolution and its new trands in the Czech Republic en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2006-06-08
dc.description.abstract-translated This thesis ambition is to delimitate an academic groundwork of a radio definition as a part of the Czech media market through available sources of literature, technical arti-cles and media researches. The analytical part deals with the evolution and present of the radio broadcasting. It is shown on the background of one of the key radio success attribute - i.e. amount of the broadcast listeners. On the base of specialized studies, the vision of the Czech Republic broadcasting future development is constituted by a digital broadcasting initialization and there from arising changes of the audience spectrum and new methodology of advertising researches. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2670
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
chocholoušová_2006_bp.pdfBlocked 966.8Kb PDF View/Open
chocholoušová_2006_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
chocholoušová_2006_op.doc 59Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account