Rodinná komunikace jako účinný výchovný nástroj

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rodinná komunikace jako účinný výchovný nástroj

Show simple item record

dc.contributor.advisor Oralová, Renata
dc.contributor.author Tlustošová, Markéta
dc.date.accessioned 2013-10-06T18:07:50Z
dc.date.available 2013-10-06T18:07:50Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21009
dc.description.abstract Diplomová práce Komunikace jako účinný výchovný nástroj je rozdělena na dvě části - část teoretickou a praktickou. V části teoretické se zabývám problematikou komunikace obecně, rodinnou komunikací a výchovnými nástroji - odměnami, tresty a slovním působením. V praktické části je vymezen cíl výzkumu, výzkumné otázky a zvolený kvalitativní výzkum. Následně jsou analyzovány rozhovory s rodiči, psychologem pedagogicko-psychologické poradny a je uvedeno závěrečné shrnutí výzkumu. cs
dc.format 83 cs
dc.format.extent 2200493 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Rodinná komunikace cs
dc.subject výchovné nástroje cs
dc.subject odměny cs
dc.subject tresty cs
dc.subject slovní výchovné působení cs
dc.subject Family communication en
dc.subject educational instruments en
dc.subject rewards en
dc.subject punishments en
dc.subject verbal educational influence en
dc.title Rodinná komunikace jako účinný výchovný nástroj cs
dc.title.alternative Family Communication As an Effective Educational Instrument en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sýkora, František
dc.date.accepted 2013-05-14
dc.description.abstract-translated My diploma thesis Communication as an effective educational instrument is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is focused on communication in general, than on family communication and educational instruments - rewards, punishments and verbal influences. In the practical part of my final work I define the aim of research, I describe, why I choose qualitative research. I analyze interview which I realized with parents an psychologist. I also interprete the results of my research. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 29112
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-03-27
local.subject mezilidská komunikace cs
local.subject rodina cs
local.subject rodinná výchova cs
local.subject interpersonal communication en
local.subject family en
local.subject family education en


Files in this item

Files Size Format View
tlustošová_2013_dp.pdf 2.098Mb PDF View/Open
tlustošová_2013_vp.doc 30Kb Microsoft Word View/Open
tlustošová_2013_op.doc 28.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account