Metody a formy firemního vzdělávání dospělých

DSpace Repository

Language: English čeština 

Metody a formy firemního vzdělávání dospělých

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prusáková, Viera
dc.contributor.author Božičevičová, Jana
dc.date.accessioned 2013-10-06T19:31:30Z
dc.date.available 2013-10-06T19:31:30Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21127
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na metody a formy firemního vzdělávání dospělých v Klientském centru České spořitelny, a.s. Teoretická část je zaměřena obecně na firemní vzdělávání, popisuje metody a formy firemního vzdělávání. V praktické části je představena vybraná společnost, její centrum pro zákazníky a popsány metody a formy, které jsou ve společnosti využívány. Pomocí dotazníkového šetření zaměstnanci ohodnotili systém vzdělávání ve společnosti a na základě zjištěných výsledků jsou zformulovány návrhy a doporučení ke zlepšení systému vzdělávání v Klientském centru České spořitelny, a.s. cs
dc.format 72 cs
dc.format.extent 1543115 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní vzdělávání cs
dc.subject metody vzdělávání pracovníků cs
dc.subject formy vzdělávání pracovníků cs
dc.subject přístupy k firemnímu vzdělávání cs
dc.subject cíle firemního vzdělávání cs
dc.subject company education en
dc.subject methods of education of workers en
dc.subject forms of education of workers en
dc.subject approaches to company education en
dc.subject targets of company education en
dc.title Metody a formy firemního vzdělávání dospělých cs
dc.title.alternative Methods and Forms of Corporate Adult Education en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kalenda, Jan
dc.date.accepted 2013-06-17
dc.description.abstract-translated This bachelor work is focused on methods and forms of company education for adults in the Ceska Sporitelna a.s. customer service center. The theoretical part is generally focused on company education and describes methods and forms of company education. A selected company is introduced in the practical part, its customer service center more specifically, and the methods and forms of education, which are being used throughout the company, are described. Thanks to the savings questionnaire, employees assessed the system of education in the company and based on the findings, proposals and recommendations are formulated for improving the system of education in the Ceska Sporitelna a.s. customer service center. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 31012
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-03
local.subject vzdělávání zaměstnanců cs
local.subject employee training and education en


Files in this item

Files Size Format View
božičevičová_2013_bp.pdf 1.471Mb PDF View/Open
božičevičová_2013_vp.doc 59Kb Microsoft Word View/Open
božičevičová_2013_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account