Syndrom vyhoření u operátorů na Call centru a možnosti jeho zvládání

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Syndrom vyhoření u operátorů na Call centru a možnosti jeho zvládání

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Syndrom vyhoření u operátorů na Call centru a možnosti jeho zvládání
Autor: Krafková, Jana
Vedoucí: Jůzl, Miloslav
Abstrakt: Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na syndrom vyhoření ve vztahu k povolání operátora call centra, protože právě operátoři jsou tímto jevem výrazně ohroženi. Syndrom vyhoření se dotýká celé řady profesí, zejména těch, kde lidé svojí prací pomáhají ostatním. Mezi tuto skupinu můžeme zařadit i povolání operátora zákaznické linky. Součástí bakalářské práce je výzkumné šetření na základě kvantitativního dotazníku. Výzkum byl zaměřen na operátory call centra energetické společnosti E.ON Česká republika, konkrétně na pracovníky Zákaznické linky elektřina a plyn.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21309
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Katedra pedagogiky a psychologie
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 28689


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krafková_2013_bp.pdf 1.058Mb PDF Zobrazit/otevřít
krafková_2013_vp.pdf 292.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
krafková_2013_op.zip 21.68Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet