Vnímání reklamy dětmi předškolního věku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání reklamy dětmi předškolního věku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání reklamy dětmi předškolního věku
Autor: Lungová, Jana
Vedoucí: Suchánková, Eliška
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá postoji dětí předškolního věku a vnímáním reklamy, která na děti působí. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole je popsán vývoj předškolního dítěte, a to vývojová stádia, motorický, emocionální a sociální vývoj. Druhá kapitola se věnuje reklamě a mediálnímu světu, psychologií a etikou reklamy, vlivem televize, rozhlasu a internetu na děti předškolního věku a právní ochranou diváka. V poslední kapitole je rozebrán vliv prostředí, rodiny, mateřské školy a vrstevníků. Cílem praktické části je pak prostřednictvím rozhovorů v ohniskových skupinách a jejich následné analýzy využívající prvky zakotvené teorie zjistit, jak děti předškolního věku vnímají reklamu, jak reagují na všudypřítomnost reklamy a co a jakým způsobem formuje jejich postoje k této problematice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21357
Datum: 2012-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 31872


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lungová_2013_dp.pdf 1.918Mb PDF Zobrazit/otevřít
lungová_2013_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lungová_2013_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet