Možnosti školy v ovlivňování hodnotové orientace dětí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti školy v ovlivňování hodnotové orientace dětí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sýkora, František
dc.contributor.author Soukup, Tomáš
dc.date.accessioned 2013-10-06T22:51:45Z
dc.date.available 2013-10-06T22:51:45Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21386
dc.description.abstract Bakalářská práce zaměřena na možnosti školy ovlivňovat hodnotovou orientaci žáků na druhém stupni základních škol. Teoretická část bakalářské práce se zabývá hodnotovým zaměřením žáků druhého stupně základních škol. Praktická část bakalářské práce zahrnuje vlastní empirický výzkum, který je realizován tak, aby bylo možno porovnat hodnotovou orientaci a možnosti školy ji ovlivnit u dvou různých skupin respondentů, konkrétně u žáků 6. a 7. třídy ve srovnání s žáky 8. a 9. třídy. V závěru práce jsou výsledky průzkumu u obou skupin respondentů interpretovány a porovnány. cs
dc.format 91 s. (72 760 znaků). cs
dc.format.extent 2947443 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hodnotová orientace cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject žáci cs
dc.subject empirický výzkum cs
dc.subject value orientation en
dc.subject primary school en
dc.subject pupils en
dc.subject empirical research en
dc.title Možnosti školy v ovlivňování hodnotové orientace dětí cs
dc.title.alternative Possibilities of a School Concerning Influencing Value Orientation of Children en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2013-06-06
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the possibilities of school to affect the value orientation of the pupils of upper primary schools. The theoretical part of the bachelor thesis deals with the value orientation of pupils of up-per primary schools. The practical part of the thesis includes the real empirical research which was realized so that we can compare the value orientation and the possibilities of school to affect this value orientation in the case of two respondent groups, specifically pupils of sixth and seventh class in comparison with pupils of eighth and ninth class. The research results of both respondent groups are interpreted and compared in the conclu-sion. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 29032
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-12
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject školní výchova cs
local.subject životní hodnoty cs
local.subject hodnotová výchova cs
local.subject secondary school en
local.subject upbringing at school en
local.subject life values en
local.subject values education en


Files in this item

Files Size Format View
soukup_2013_bp.pdf 2.810Mb PDF View/Open
soukup_2013_vp.doc 30.5Kb Microsoft Word View/Open
soukup_2013_op.zip 14.28Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account