Analýza a návrh koncepce marketingové strategie SAZKA ARENY v Praze

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza a návrh koncepce marketingové strategie SAZKA ARENY v Praze

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza a návrh koncepce marketingové strategie SAZKA ARENY v Praze
Autor: Blažková, Pavlína
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Tato práce podává ucelený přehled o současné situaci a postavení SAZKA ARENY v Praze. Práce se zaměřuje zejména na analýzu marketingového mixu SA, celkovou situační analýzu včetně identifikace trendů na trhu volno-časových zařízení. Výsledky situační analýzy jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě zjištěných poznatků je navržena koncepce marketingové strategie, která je v souladu s potřebami tohoto zažízení. Jsou určeny tři základní oblasti, které slouží jako pilíře pro budování marketingové strategie, přičemž dále jsou detailněji rozpracovány komunikační strategie pro jednotlivé oblasti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2138
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2700


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
blažková_2006_dp.pdfZablokované 903.2Kb PDF
blažková_2006_vp.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
blažková_2006_op.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet